Naszyjnik filcowy, czyli kolorowy zawrót głowy

lipca 07, 2017

W tym roku lato nas nie rozpieszcza, wiec tym bardziej powinniśmy otaczać się się feerią kolorów :) Naszyjnik, który widzicie na fotografiach wykreowałam już dość dawno, może rok temu, lecz tak jakoś wyszło, że na tym blogu dopiero teraz nim się chwalę ;)

Jedna z koleżanek powiedziała mi, że ów naszyjnik jej nieco się kojarzy z odzieżą marki Desigual - być może przez to, że w tym naszyjniku (jak i wielu moich filcowo-haftowanych biżuteryjnych dodatkach) znajdują się kolorowe okręgi tak charakterystyczne dla desigualowej odzieży. I chociaż uwielbiam odzież marki Desigual to absolutnie nie kopiuję ich pomysłów. Odzież, biżuteria i dodatki spod mojej ręki są w całości szyte i barwione ręcznie według wzorów mojego pomysłu, Desigual przeważnie szyje odzież z tkanin drukowanych, które jedynie sprawiają wrażenie patchworkowych.

Inspiracji nie poszukuję w Desigualowych butikach, lecz w twórczości Gaudiego - i stąd takie podobieństwo w naszych odzieżowych projektach, bo Desigual to przecież odzieżowa marka z samego serca gorącej Barcelony :)

 Naszyjnik kolorystycznie dopasowałam do mojej apaszki, a właściwie już nie mojej, bo podarowałam ją mojej koleżance ;)


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Pani Luszko przepiękny naszyjnik :) Aż żal że nie prowadzi Pani sprzedaży takiej biżuterii ;) a może ma Pani gdzieś na sprzedaż jakieś egzemplarze podobnej biżuterii? pozdrawiam. Zofia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że naszyjnik się spodobał :) Niestety chwilowo nie sprzedaję swoich wytworów, ale może kiedyś powrócę do tworzenia na zamówienia - kto wie? Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Teraz otacza nas tyle marek , stron i czasopism kolorowych pełnych inspiracji i pomysłów że może się wydawać że coś jest podobne do innej pracy chcąc czy nie chcąc korzystamy wszyscy z głównych motywów ale oryginalność cechuje właśnie rękodzieło stworzone co do najmniejszego detalu ręcznie tak jak w przypadku tego naszyjnika , a Desigual korzysta z drukowanych materiałów podobnych tylko zastosowaniem ogólnych wzorów :)

    Ps. naszyjnik jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to prawda, że chcąc nie chcąc - wszyscy czymś się inspirujemy :) I bardzo, ale to bardzo dziękuję za miłe słowa! :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. mi desigual nie przypomina ale i tak sie podoba. ciekawy pomysl na taka bizuterie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, jednemu to przypomina Desiguala, innemu już nie :) Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, prawda? Pozdrawiam :)

      Usuń

ZAOBSERWUJ, BĄDŹ NA BIEŻĄCO

POPULARNE

OSTATNIO OGLĄDANE